Wednesday 4 March 2015

[ Keajaiban terhebat Aura Prestige Serum by Aija Beauty Products ! ]

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum. Selamat Pagi #AijaBeautyQueen.

Saya doakan semua Customer Aija Beauty stay healthy and makin cantik , flawless , glowing macam Bunga Mawar. Insya Allah.

Okay. So far , harini saya nak share something about Khasiat Bunga Mawar yang selama ni kita tak sedar tentang kebaikan yang ada pada bunga tersebut. Normally , people nowadays hanya anggap Bunga Mawar ni sesuai dijadikan untuk hadiah ulangtahun , perhiasan didalam rumah , boleh tanam tepi rumah then bila dah berbunga , kita rasa nak petik then jadikan a bouquet of roses untuk teman istimewa. At last , all the roses mati kering macam tu je, Nothing special right ?

So , what if kita petik bunga tu then kita process untuk dijadikan penawar kesihatan dan kecantikan kulit serta tubuh badan kita. What ? Tak tahu kan Bunga Mawar boleh merawat penyakit ? :)

Biasanya , aroma bunga mawar ni merupakan terapi untuk diri kita. Bila kita bau dan cium aroma dia , memang rasa menenangkan. That's why agaknya orang bercinta selalu bagi roses banyak banyak and then dorang happy together. Hehe. I hope so.

Bunga Mawar (Roses)


That's why Aija Beauty Prestige mengambil inisiatif untuk menghasilkan satu produk serum khas iaitu Aura Prestige Serum. 100% menggunakan bunga mawar dan 100% halal. So , saya nak share a few benefits yang kita boleh dapat dari bunga mawar dan benefits dari penggunaan Aura Prestige Serum :

1. Mengatasi Jerawat

Selain berfungsi sebagai anti-radang dan antiseptik, mawar juga berfungsi sebagai pembersihan dengan membersihkan pori pori pada kulit muka.

2, Mengatasi Kulit Kering

Secara alami, mawar memiliki khasiat semulajadi untuk melembabkan kulit. Jika sis memiliki kulit yang kering dan sensitif, gunakan semburan mawar minimum 3 kali sehari.

3. Mengatasi Penyakit Kulit

Mawar dipercayai dapat mengatasi berbagai masalah penyakit kulit. diantaranya mengatasi Eczema, Dermatitis, melecet atau luka terbakar. Gunakan semburan mawar pada saat yang diperlukan pada bila bila masa.

4. Mencegah Penuaan Diri

Mawar yang mengandungi Rosehip (Buah biji bunga mawar ) memiliki kandungan Vitamin C yang sangat tinggi yang merupakan sumber antioksidan yang baik bagi kulit. Antioksidan dalam mawar tersebut berkhasiat untuk menangkal radikal bebas dan membuat kulit selalu awet muda. 

** Muda macam Kaija lah gitu. Walaupun Kaija dan menjangkau usia 51 tahun tetapi maintain dengan baik dari semburan Aura Prestige Serum ! Memang terbaik ! **

5. Mencerahkan Wajah

Mawar mengandungi Vitamin C dan Vitamin E yang baik untuk nutrisi kulit dan mampu mencerahkan serta menyegarkan kulit wajah. Hanya spray di wajah , sentuh lembut dengan jari dan biarkan dia kering sendiri. Terserlah wajah menjadi-jadi glowing dan natural beauty. Best sangat !

6. Kesihatan Rambut
Selain bermanfaat untuk kulit wajah, mawar juga baik digunakan untuk menjaga kesihatan rambut.
 Diantaranya mengatasi kelemumur, mengubati iritasi di kulit kepala dan rambut menjadi sihat.

7. Mengatasi Dark Eye Circles

Jika anda mengalami dark eye circles macam panda akibat kurang tidur dan keletihan, tidak perlu panik sebab cara nak mengatasinya sangat mudah. Macam biasa, hanya perlu spray dan apply di lingkaran mata. Atau spray Aura Prestige Serum di cotton pad , letakkan diatas mata and biarkan 10 hingga ke 15 minit. Mata akan menjadi rilex dan kulit bahagian menjadi segar dan cerah. Insya Allah.

Sebenarnya , masih banyak lagi manfaat mawar yang sis seua boleh dapatkan. Contohnya, boleh digunakan untuk menghilangkan kemerahan pada kulit akibat pakaian dalam yang ketat.


Jika anda berminat untuk dapatkan Aura Prestige Serum , boleh hubungi kami di 012-345 0997.

Boleh add Facebook kami :
Aura Prestige Serum







No comments:

Post a Comment