Friday 13 March 2015

[ Tanah liat boleh mencerahkan dan memutihkan kulit ? Woww ! ]

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum dan selamat pagi ! Alhamdulillah. Masih diberi peluang untuk bernafas dimuka bumi Allah. Amin. :)

Hari ini Sis nak sharing tentang 'Tanah Liat'.

Sebenarnya , banyak manfaat tanah liat dalam kehidupan seharian kita. Tanah liat ni merupakan sumber semulajadi yang bersifat suci dan bersih. Sedangkan manusia sendiri berasal dari tanah.

                            


Fakta sendiri dah terangkan bahawa tanah liat ni adalah antara sumber semulajadi yang baik dalam penghasilan produk kecantikan muka Dan ianya bukan lagi sesuatu perkara yang baru. Ia sudah sinonim dalam kehidupan masyarakat kita.

Tanah liat dikategorikan sebagai satu bahan atau produk yang mempunyai nilai tambah kerana kandungan kelembapan yang tinggi dan fungsinya sebagai pembasmi kuman (antiseptik) yang terbaik. Jika tanahliat digunakan untuk pelbagai produk kecantikan , Insya Allah ia sangat membantu untuk membersih , mengimbangkan kulit yang tidak sekata , menghalus dan melembutkan kulit.


Insya Allah ia juga membantu mengekalkan kelembapan kulit sepanjang hari agar kelihatan lebih segar , berseri dan bermaya. Amalkan lah penggunaannya selalu. Insya Allah semua daki daki yang hitam boleh hilang dan kulit anda kembali cerah. Pada masa yang sama , tanah liat bukan sahaja untuk memutih. Bahkan , jika ada produk yang menggunakan tanah liat untuk produk kecantikan muka , boleh diamalkan penggunaanya kerana tanah liat juga bertindak sebagai agen semulajadi yang mampu membersihkan pori-pori muka.

Clay Intimate Wash & Pleasure. ( Pencuci Intim Wanita )
Salah satu produk Aija Beauty Prestige yang menggunakan TANAH LIAT MERAH.

Selain digunakan untuk produk kecantikan muka , ia boleh dijadikan produk khas wanita untuk mencuci kawasan intim. Dengan adanya Clay Intimate Wash & Pleasure , ia mampu membersih , menjadikan kulit dikawasan intim lebih halus mulus dan sentiasa berbau wangi. Ia juga sangat sesuai digunakan untuk gadis dan wanita. Best sangat bila guna Clay Intimate Wash ni. Rasa segar je.  Antara kelebihan lain produk ini adalah :

1. Gunakan sabun pencuci intim ini setiap kali istinjak / cuci terutamanya sewaktu period.

2. Dapat mengatasi masalah penyakit bahagian luaran intim gadis / wanita seperti senggugut, keputihan, gatal-gatal, faraj berbau dan menghalang pembiakan bakteria di bahagian sulit.

3. Untuk wanita with long term usage akan menjadikan bahagian intim yang longgar & menggelebeh akibat faktor usia & melahirkan kembali cantik, rapat dan padat semula seperti sebelum melahirkan.

4. Kulit bahagian intim juga menjadi lembut sehingga menjadi lebih sensitif & peka pada sentuhan suami tercinta serta mampu menaikkan aura ghairah.

Hanya RM 35.00 sahaja termasuk pos ! Dapatkan segera ! :)

PM Aija Beauty Prestige sekarang atau whatsapp +60 12345 0997.

#AijaMahat
#AijaBeautyPrestige
#ClayIntimateWashAndPleasure


No comments:

Post a Comment